[ad_1]
Felsefe alanında lisans eğitimi almak için İstanbul’a gelmesiyle eşzamanlı olarak yazarlık kariyerine de ilk adımı atan Gökhan Tosun; Okan Bayülgen’in ekibinde başlayan yolculuğunu skeç yazarlığı, dijital içerik üretimi, editörlük ve senaristlikle devam ettirdi. Künyesinde yer aldığı ilk sinema filminin vizyona girdiği ve ilk kitabının yayımlandığı 2018 yılında reklam sektörüyle tanışan Tosun, üç yıla yakın bir süredir Titrifikir çatısı altında fikirlerini yazıya döküyor.
Misli.com – Heyecanı Meyecanı Çok ve Canlı İddaa kampanyaları, Pepsi Beyaz’ın Muhteşem Pepsi Fikirleri dijital kampanyası ve Evlere Şenlik dijital platform konserleri, Ruffles 2020 UEFA Şampiyonlar Ligi kampanyası, Baymak Küçük Hesaplar kampanyası ve Canbebe Anneler Günü reklamı Tosun’un imzasının olduğu işler arasında.
İnsanlığa bir mesaj vermek istesen ne olurdu?
“Ok boomer!”
Kariyer yolculuğunda bugüne kadarki en büyük “iyi ki”n nedir?
İki tane önemli “iyi ki!” dediğim olay var. Birincisi kreatif direktörüm Emre Gökdemir’in bana benden çok güvenmesi ve “Sen bu işi yaparsın” diyerek reklam sektörüyle tanıştırması. İkincisi de ilk iş günümde konkur mesaisine kalmak. Eğer o gün, o mesai olmasaydı ve iş arkadaşlarımı gözlemleyip “ben burada çok eğlenirim” demeseydim, ertesi gün işe gelmeyebilirdim.
Bu yılki en büyük sorgulaman ya da aydınlanman ne oldu?
Pandemi süresince, hemen hemen tüm ajansların ve markaların izlediği iletişim yolu, üstlendiği misyon ve aldığı sorumluluk benim çok hoşuma gitti. “Benim ürünümü al!” diye bağıran reklamlar yapmak yerine, global bir felaketi durdurmak için çaba harcamak hem sektöre dair saygımı arttırdı hem de kalemimin ucundaki gücü hissettirdi.
30’unu geçince ilk planın ne?
Mediacat ekibini “Hadi bu yıl da ’31 under 31′ yapılsın” diyerek darlamak.
[ad_2]
Bu yazı alıntıdır. Kaynak linle buradan ulaşabilirsiniz.